Vad händer med kennelnamnet vid avslutat medlemskap ?

Om man kennelnamn registrerat i skk och väljer av olika anledningar att pausa/avsluta sitt medlemskap, vad händer då med kennelnamnet?

Om man väljer att bli medlem efter något/några år igen behåller man kennelnamnet? Är det aktivt eller måste man aktivera det på något sätt?

Kommentarer

  • Hej Millan,

    Kennelnamnet ligger kvar i vårt register även om du pausar ditt medlemskap.

    Du måste själv meddela att du vill ha namnet vilande. Det sker alltså inte med automatik för att du tar en paus i medlemskapet.

    När du sedan vill aktivera det igen hör du bara av dig på nytt så aktiverar vi namnet.

    Ha en trevlig eftermiddag!

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.