Vad gäller vid leasing av tik?

Hej
Jag undrar vad det är som gäller vid leasing av tik? Vad man skriver för papper/avtal, vilka försäkringar som gäller mm, och är priset en valp resp valppris till tikägaren?
KeLi

Kommentarer

  • Hej Kerstin
    Låneavtal hittar du på vår hemsida. När det gäller ersättning är det helt upp till er vad ni kommer överens om. Det finns olika alternativ på avtalet, det gäller även försäkringen.

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.