Vaccination och utställning

En junior född för snart ett år sedan är anmäld till två utställningar. Är det ok att ställa honom på hans ettårsdag 28 maj, vaccinera honom 31 maj och ställa honom 2 juni eller bör vi ändra tiden till innan första utställningen? Han vaccinerades vid 8 veckor och 12 veckor

Kommentarer

  • Hej,

    Nej, du måste vaccinera din hund innan utställningen som är den 28 maj. Det är ingen karenstid när man revaccinerar sin hund.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.