Utställning

Hej, om en hund blivit opererad för ocd i armbågarna får man ställa ut på tävlingar DÅ?

Kommentarer

  • Hej,

    Mejla din fråga till vår Dopingkommitté.
  • Hur skall man göra om man är medlem i rasklubb men eran anmälan inte godkänner medlemsnummer. Ganska brådskande eftersom sista anmälningsdag
     är idag.
  • Hej Martin,

    Framgår inte till vilken utställning du försöker anmäla till.

    Är det din rasklubb som anordnar en utställning eller är det en länsklubbsutställning så krävs medlemskap i SKK länsklubb, räcker då inte med ett medlemskap i en rasklubb?

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.