Hur söker jag finskt championat?

Min hund är svutställnings champion vi var till Finland å han fick ett cert.hur får jag registrerat de?

Kommentarer

  • Hej,

    Om din hund blivit Finsk champion så måste du ansöka om det championatet till Finska KK. När du sedan fått titeln bekräftad så kan du mejla/skicka kopia på den till vår registreringsavdelning, reg@skk.se så läggs titeln in på din hund.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.