uteblivet tesultat se38562/2015

hej jg saknar resultat på min hund efter utställning 20170604 hur gör man då. min hund har reg nr 38562/2015

Kommentarer

  • Hej Håkan,
    det kan vara så att arrangerande klubb inte har hunnit skicka in resultatet från utställningen, håll koll på Hunddata.
    Ser du att resultatet har kommit in för andra hundar som var med men inte för din hund så hör av dig till arrangerande klubb eller Tävlingsavdelningen.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.