SKK distansutbildningar?

Hej
Vill gå er distans utb
Får man diplom eller liknande? Har man problem via nätet?
Spelar de roll om jag blir medlem på skk eller skk agility ex.

Kommentarer

  • Hej Sandra,

    Efter att du blivit godkänd påkursen kan du själv ladda ner ett kursintyg från kurssidan som du sedan kan välja att skriva ut eller spara på datorn. Utbildningen är öppen för samtliga medlemmar i SKK-organisationen.
    Distansutbildningarna leds alltid av en handledare som kan hjälpa till med eventuella tekniska problem.

    Du kan läsa mer om SKK distansutbildningar vi länken nedan

    https://www.skk.se/sv/om-skk/utbildning/

    Lycka till med din framtida distansutbildning!

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.