Uppfödarutbildning

Hejsan
skulle vilja gå Uppfödarutbildningen men hittar inte vem jag ska vända mig till för att anmäla mig,o de som är i Värmland kunde jag inte klicka på deras namn för att få kontakt med.
HUr kommer jag vidare ?
MVH     Inger Edlund
smulan_71@live.se

Kommentarer

  • Hej Inger!

    Om du vill gå den i studiecirkelform så ska du vända dig till länsklubben.

    Lise-Lotte Hall är utbildningsansvarig i Värmlands KK, hon har mejladress: Lise-Lotte Hall frosthaxans@hotmail.com

    Man kan även utbildningen på distans och då hittar man mer info här:
    SKKs nya uppfödarutbildning på distans

    Önskar dig en fin helg!

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.