Uppfödar-/avelsgrupp

Hej ! Får man bara ha 4 hundar i uppfödar/avelsgrupper ? Eller kan man ha flera avkommor/uppfödda hundar med ? Har sett flera grupper som har 5-6 hundar med nämligen :-)

Kommentarer

  • Hej Johanna,
    det är bara fyra hundar/avkommor i grupperna på officiella utställningar i Sverige.
    I vissa länder kan det vara fler med eller på inofficiella specialer om det är kanske där du sett det.

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.