Uppdatering av uppgifter i hunddata

Hej!
Jag har importerat en hund från Sverige till Finland för tre år sedan o h undrar nu om det skulle vara möjligt att få hennes uppgifter (hälsoresultat, utställningsresultat mm.) uppdaterade i hunddata? Hon är ju registrerad i Finland men hon har också ett svenskt registernummer.

Mvh
Tanja Harju

Kommentarer

  • Hej,
    Hälsoresultaten kan endast registreras om hunden flyttar tillbaka till Sverige permanent och blir ägaranmäld här eller om hunden används i avel i Sverige. Resultaten bifogas då med registreringsansökan för eventuella valpar. Detsamma gäller för tävlingsresultat.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.