Tvååker

Hej!
Jag har märkt att jag måste glömt att bekräfta utställningen i tvååker när jag gjort anmälan på nätet. Är nämligen nästan helt säker på att jag gjorde en anmälan precis samtidigt som jag anmälde till Borås? Men nu kan jag inte hitta att min hund skulle vara anmäld? Finns det någon chans till att efteranmäla nu eller är der för sent?

Kommentarer

  • Hej,

    Det finns tyvärr ingen möjlighet till efteranmälan till Tvååker. Men skicka hundens registreringsnummer och namn så kan jag kontrollera om du ev gjort en anmälan via internetanmälan och helt enkelt inte fått din nummerlapp.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.