Titlar

Hej!

Min hund har fått 3 st officiella diplom i NW1.
Kommer inte det med på SKK Data under titlar precis som alla andra titlar?

MVH

Katarina

Kommentarer

  • Hej Katarina,

    Det finns inte någon titel inom hundsporten nosework så tyvärr publiceras det inte där.
    Om ni går in på tävlingsresultat på hunddata så kommer ni se era genomförda tävlingar där med poängsättning.

    Med vänliga hälsningar,
  • Undrar hur lång tid det tar innan ”titlar& resultat ” syns på hunddata ? Tävlat i olika grenar maj & juli & dessa finns inte registrerade ?
  • Hej, är det inofficiella tävlingar så registreras inte resultaten. Kontakta arrangörerna varför det inte har skickats in.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.