Registreras min hunds titlar per automatik?

behöver man inte ansöka om titlar t.ex i rallylydnad utan går det automatiskt

Kommentarer

  • Hej,

    Om något av era resultat är tagna innan 2017 så behöver ni ansöka om er titel genom denna blankett.
    Ansökan om diplom.

    Om samtliga resultat är tagna från 2017-01-01 och framåt så registreras titeln per automatik när det gäller lydnad, agility och rallylydnad.
    För freestyle och heelwork to music så behöver man skicka in ansökan om diplom oavsett när resultaten är tagna.

    För Svenskt Championat så behöver alltid en ansökan inkomma till oss för att registrering av titel ska ske.
    Ansökan svenskt eller nordiskt championat.

    Det går bra att mejla in ansökan till reg@skk.se

    Med vänliga hälsningar,
  • Om man har tre diplom i samtliga moment i noswork Alla tagna 2022, blir titeln registrerad automatiskt.?
    Ingegerd Bergdahl
  • Hej Ingegerd,

    Tack för din fråga.

    Vi kollar upp detta och återkommer till dig inom kort!

    Vänliga hälsningar,
    Annika Medlemsservice
  • Hej igen Ingegerd,

    Nu har jag fått svar av vår registreringsavdelning.
    Ja, Nose Work titeln registrerar per automatik när alla resultat finns registrerade.

    Grattis till fina resultat!
    Annika Medlemsservice

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.