Behöver jag ansöka om titeln KORAD?

Hej, jag glorde exteriörbeskrivning med min hund för en månad sen men titeln KORAD har inte kommit in än.
Mailade arrangören och hon sa att jag måste ansöka om titeln. Vart och hur gör jag det isådanafall?

Kommentarer

  • Hej!
    Titeln KORAD påförs per automatik när resultaten av korningens exteriörbeskrivning och mentaltest registrerats i SKKs databas, du behöver alltså inte ansöka om titeln.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.