Tillgång till protokoll inom lokalklubb

Hej! Jag undrar om en lokalklubb kan sätta inloggning för att man ska komma åt styrelse- och årsmötesprotokoll på klubbens hemsida? Hoppas ni förstår frågan. Jag ser att SKK har alla protokoll tillgängliga för vem som helst.

Kommentarer

  • Hej,

    SKKs Föreningskommitté rekommenderar att man skyddar klubben protokoll med lösenord om de läggs ut på hemsidan. Du kan läsa mer om publicering av protokoll i Föreningspaketet på SKK.se.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.