Text till filmerna på SKK play?

Hej! Varför är inte filmerna på play textade? Förstår ni hur många ni utesluter från att kunna se filmerna?

Kommentarer

  • Hej Anna,

    Tack för din fråga.
    Vi håller med om att det är angeläget att vi framöver ska kunna texta filmerna på SKK Play och det är någonting som vi håller på att arbeta med.
    I dagsläget kan jag inte exakt säga när vi kommer att kunna publicera den första textningen, men det är på gång.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.