Testikelintyg utan regnr och officiellt namn.

Fick idag kopia av testikelintyg där endast chipnr. är angivet. inget registrerings nummer eller det registrerade namnet. Gäller detta när jag ska registrera valpar eller måste det göras om?

Kommentarer

  • Hej Inger
    är hunden ägarregistrerad på dig hos SKK så är det ok, annars måste du antingen göra det eller be veterinären komplettera intyget med registreringsnumret.

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.