Testikelintyg för viltspårschampionat

Proven är klara (SE14518/2015) och registrerade. Intyg testikelstatus saknas. Intyg från valpbesiktning finns. Hur gör jag?

Kommentarer

  • Hej Roland,

    Då din hund inte innehar någon utställningsmerit så behöver du skicka in ett testikelintyg för denna hund, det kan du få utfärdat av veterinär och det måste vara gjort efter att hunden fyllt 6 månader.
    Valpbesiktning fungerar alltså inte för detta.

    Du kan skicka detta intyg till oss per post eller till mejladress reg@skk.se tillsammans med en championatsansökan

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.