Ta med hund i Europa

Hej!
-Vet ni vad som gäller för att ta med en Staffordshire bullterrier och en American Bully på resa med bil genom Europa?
-Kommer American Bully att bli en godkänd ras?

Tackar!

Kommentarer

  • Hej Maria.

    För att få reda på vad som krävs för att föra in hundarna i de olika länderna ni ska resa till/igenom måste du kontakta respektive lands ambassad.Vad som gäller för att ta hundarna tillbaka till Sverige kan du få reda på genom att kontakta Jordbruksverket i Sverige. Gå in på deras hemsida via länk Jordbruksverket

    Om rasen American Bully kommer bli en godkänd ras kan vi inte svara på i nuläget.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.