Svar från röntgen när man har norskt regnr?

Hej
Jag har inte fått svar från resultatet av armbåg & höft röntgen ärnnu. Enligt tidigare svar kan man se det om man skriver in registrerings ummer i er databas. Jag har dock ett norskt reg nummer så det hittas inte I SKK databas. Vad gör jag för att se resultatet.

Kommentarer

  • Hej Ingrid,

    Du ska kontakta avdelningen Avel och Hälsa, dom kommer att hjälpa dig med dina frågor.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.