Stängsel för tax

Vilken lägsta höjd på villastängsel/ staket kan rekommenderas för tax av normalstorlek?       Peter (nybliven taxägare)

Kommentarer

  • Hej Peter!

    Tyvärr är det svårt för oss att ge rekommendationer på. I detta fall skulle jag säga att uppfödaren alternativt rasklubben har bättre kunskaper kring hur högt taxen skulle kunna hoppa och på så vid ge dig vägledning i köpet av staket.

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.