Har min hund en stamtavla?

Vi har precis tagit över en äldre papillon som inte hade det så bra hos sin förra ägare och vi har fått berättat för oss att hunden har stamtavla men när jag söker efter henne hos er så finns det inget.. betyder det att hunden inte har stamtavla?

Kommentarer

  • Hej Jennie,
    har du sökt på chip numret och inte fått någon träff betyder det bara att hunden inte är ägarregistrerad.
    Söker du hunden på Hunddata behövs antingen registreringsnumret eller hundens fullständiga namn. Hunden kan därför mycket väl ha en stamtavla men då behöver du denna information.

  • Okej, sökte på namn, ras och kön i hunddatan men inget alls... så vad betyder det ?

  • Har du hundens fullständiga namn som den då heter på stamtavlan så kontakta oss per telefon så kan vi se om vi hittar henne. Registreringsavdelningen 08-795 33 11.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.