Borttappad stamtavla, kan jag beställa en ny?

Hej
Jag har en tik som jag avlar på, är medlem hos er.
Jag har sålt en valp med stamtavla från er och köparen har nu slarvat bort den, kan man beställa en ny stamtavla hos er?

Ni får gärna ringa mig för mer information.

Helena Salomonsson Hellman

Mvh Helena

Kommentarer

  • Hej Helena,
    för att beställa en dubblett stamtavla fyller man i denna blankett, Dublettbevis och skickar in till reg@skk.se eller postar till vår adress Box 771, 191 27 Sollentuna.
    Stamtavlan skickas mot postförskott och här finner du aktuella avgifter.

  • har tappat bort min hunds papper....stamtavla och vetrinär "stämplar'
  • Hej Selina,
    se tidigare svar på denna fråga.
    När det gäller vaccinationsstämplar så får du kontakta veterinären som har det i sin journal.
    Vänliga hälsningar
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.