Hej får man verkligen ställa ut sin hund när man har druckit alkohol ?

Kommentarer

  • Hej!
    SKK har ingen alkoholpolicy men hundägare står även under pågående utställning under det ansvar som följer av lagen om tillsyn över hundar och katter.

    Det åligger också varje medlem att handla och uppträda på ett sådant sätt att det inte skadar SKK eller påverkar andra hundars chanser till rättvis bedömning.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.