Stå med på uppfödarlistan på Köpahund.se?

Jag vill att min kennel ska stå med på listan över uppfödare som finns på Köpahund.se. Hur gör jag för att stå med?

Kommentarer

  • Hej!

    Kul att du vill stå med på uppfödarlistan på Köpahund.se! Här har vi sammanfattat allt du behöver veta om att stå med på listan och hur du gör.

    Vilka kan stå med på uppfödarlistan?
    För att stå med på listan krävs att du:
    • Har ett registrerat och godkänt kennelnamn
    • Inte har fått hänvisningsstopp på grund av Svenska Kennelklubbens grundregler eller har blivit stoppad av annan berörd myndighet
    • Informerar oss om vilken hundras/er du vill stå som uppfödare av
    • Har en hemsida eller Facebook-sida samt att du informerar oss om adressen till din sida för att vi ska ge dig hänvisning

      alternativt om du inte har någon hemsida;
    • Måste du skicka in en blankett för att godkänna att vi publicerar dina kontaktuppgifter på våra webbplatser
      Blanketten hittar du här: Visa kontaktuppgifter på SKKs webbplatser
    Hur anmäler jag mig?
    Kontakta oss och berätta att du vill stå med på listan, antingen genom att mejla kopahund@skk.se eller genom att fylla i vårt webbformulär.

    Hur länge finns jag med på listan?
    Din kennel finns med på listan i fem år från och med din senaste valpkull eller från att du lades till på listan.

    Om du har frågor om uppfödarlistan är du välkommen att höra av dig till kopahund@skk.se.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.