Vart skickar jag championatansökan?

Hei.
Jeg har en hund som er N VCH, og tok 1.a pris i öppen klass i kiruna i går.
Har funnet blanketten for ansökan Svenskt championat.
Hvor skal denne sendes?

Kommentarer

  • Hej!
    Blanketten för championatansökan skickar du till SKKs registreringsavdelning på reg@skk.se.
  • Hej!
    Har samma problem, men blanketten är ju fysisk. Ska den inte skickas med snigelposten i ett kuvert? Räcker det att jag skannar in den och mejlar?
  • Hej!
    Den ifyllbara blanketten för Ansökan om championat finns att hämta i PDF-format på www.skk.se. Den kan mailas eller skickas med posten till SKKs registreringsavdelning. Det går utmärkt att scanna blanketten och maila till reg@skk.se.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.