Skk hunddata

Hur lång tid tar det för er att lägga in uppgifter som MH respektive ED/HD uppgifter?
Från utfört datum.
Hälsningar Lotta Hultberg

Kommentarer

  • Hej Lotta,

    För HD/ED så tar det ca 1 vecka i handläggninstid tills man får ett resultat om allt är som det ska.

    MH registreras genom att arrangören skickar in en resultatfil till vår tävlingsavdelning så att resultaten kommer ut till hunddata.
    Ta gärna kontakt med tavling@skk.se om arrangören har skickat in ert resultat med det ännu inte syns på hunddata, det kan ta ca 14 dagar innan resultatet syns.

    Med vänliga hälsningar,

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.