Ska min hund ha AGHD I?

Hej. På. Min hunds sida står det att hon har titeln "AGHD I", agility hoppklassdiplom. Men hon har bara 3 kvalificerade resultat i den klassen, trodde det krävdes 5? Har flyttat upp henne till Hoppklass 2.

Ska hon ha diplomet eller har det blivit fel?

Kommentarer

  • Hej Ellen,

    Ja, det krävs 5 kvalificerande resultat så då låter det som att det blivit något fel.
    Återkom gärna till oss med registreringsnummer på hunden det gäller till mejladress reg@skk.se så kan vi kolla över ärendet.

    Med vänligar hälsningar,

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.