Ska jag betala en gång till när jag kompletterat min katt med en ny id märkning?

Hej!
Jag har en katt som är id-märkt och som redan är registrerad hos er. Men jag har ändå fått en faktura på engångsavgift. Vad ska jag göra?

Kommentarer

  • Hej Malin!

    Du ska inte behöva betala en ytterligare avgift om din katt finns med i vårt register sen tidigare och avin är betald.

    Har din katt nyligen fått en ny id-märkning (ex en katt som har en tatuering i örat sen innan och sedan kompletteras med ett chipnnummer) så kanske det inte har framgått på den nya blanketten att katten är märkt sen innan eller så fanns inte heller den första id märkningen inregistrerad hos oss.
    Det viktiga är att du kontaktar oss på djurid@skk.se eller 08-7953050 så hjälper vi dig med detta!

    Ha en bra dag!

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.