Vilken sele ska jag välja?

hej jag undrar om Hurtta Y-sele är bra till min dvärgschnauzer vid aktivering typ viltspår

Kommentarer

  • Hej,

    När man väljer sele till en hund så är det viktigt att den sitter bra och inte begränsar hundens rörelsemönster.
    Detta måste ni alltså prova på t.ex en djurbutik som säljer denna typ av selar.

    En y-sele som ni nämner är att rekommendera vid viltspår men vad som passar er hund bäst är tyvärr svårt för oss att veta och därför bättre om ni får hjälp av kunnig personal på en djurbutik.

    Lycka till!

    Med vänliga hälsningar,

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.