Sälja vuxen hund

Hej!Jag köpte min valp från en kennel med ett köpeavtal och kontrakt på att jag måste meddela om jag säljer honom vidare. 5 år senare måste jag göra det men får inte tag på kenneln. Hittar inget nummer eller adress längre. Hur gör jag?

Kommentarer

  • Hej Jelena,

    Du har gjort så gott du kan och juridisk är du inte tvungen att meddela att du har sålt din hund.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.