Rosett svensk junior vinner 18

Mine to tervueren juniorer ble BIR og BIM junior. BIR vinneren fikk rosett. Skulle BIM junior også hatt rosett ? Hvis ikke vil jeg gjerne kjøpe det om det finnes.

Kommentarer

  • Hej Torill!

    Grattis till fina framgångar på Stockholm Hundmässa 😀

    Det delades bara ut rosett i ringen till den som blev BIR-junior. I HP-montern kunde man köpa rosett för Svensk juniorvinnare, men tyvärr har vi inte möjlighet att sälja rosetter i efterhand utan kunde endast köpas på plats.

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.