Priser och rosetter vid utställning?

HejFick cert på utställning i Vänersborg men ingen rosett, verkar ändå som andra skk klubbar ger rosett för cert. Vad gäller?
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej!
    Arrangörerna avgör själva vilka priser de vill dela ut vid utställningar men det är vanligt att rosetter utdelas. Jag rekommenderar att du kontaktar arrangören för den händelse att de kan skicka dig en rosett i efterhand. Ett annat alternativ kan vara att du själv köper en rosett genom något av de företag som distribuerar sådana.
    Bästa svaret
  • Hej
    Kan man köpa rosett i efterhand?
  • Kan man köpa rosett i efterhand?
  • Hej!
    Den frågan måste du ställa till arrangören.
  • Hei !!!
    Jeg ønsker å kjøpe Nordisk Champion rosetten
  • Hej, vi har inte någon försäljning på Nordisk Champion rosett.

  • Finns Excellent rosetter att köpa i efterhand?
  • Hej, vi har inga rosetter och sälja, men du kan höra med arrangören om dom säljer rosetter.
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.