röntgen

Hej!
Jag har bokat en tid för hd röntgen imorgon. Jag har en gång skickat in uppgifter för registrering men fått tillbaka dom för att komplettera med uppgifter. Jag undrar om jag kan genomföra röntgen och senare registrera uppgifterna när jag fått min hund registrerad i skk.

Kommentarer

  • Hej Linnéa!

    Kliniken kan röntga din hund och skicka hit bilderna märkta med ID-nummer, samt remiss. Vi kommer att avläsa bilderna när vi fått din hunds svenska registreringsnummer. Du kan meddela oss det på vet@skk,se eller per tel 08-795 33 66.

    Med vänliga hälsningar

    Camilla
    Avel & Hälsa

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.