Röd långhårig hankatt försvunnen sedan några år!!

Hejsan, jag blev av med min mammas katt för några år sedan, då jag tog hand om honom. Han är kastrerad, chippmärkt och registrerad i Tyskland.
Jag har letat rund mkt och lagt ut annonser på bla sociala medier. Det var en tjej som tippsade mig om att kontakta er om ni vet något om honom eller vart jag mer kan vända mig. Hon kom ihåg att det var en katt som hittades för några år sedan vars ägare var registrerad men "flytten" ej registrarad. Min mamma bor i Tyskland därför är han registrarad där, men han brukade följa med på semestern till Sverige. Hans ID nr är: DE060546574
Är tacksam för svar!
Mvh Lisabeth

Kommentarer

  • Hej Lisbeth!

    Vi behöver ett chipnummer för att registrera katten, brukar oftast vara 15 siffror. Om du kan få tag på det får du jätte gärna höra av dig så kan vi registrera in honom i registret så ifall någon kontaktar oss om denna katt så har vi en ägare att lämna uppgifter om!

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.