Resultat

Var på utställning den 17/6 i Vännäs men nu kan jag inte hitta resultatet från den. Sen står det att det var en nationell utställning men det var ju en internationell utställning.
Står bara att inga hundar i min ras var anmäld till denna utställning, men vi var 4 st

Kommentarer

  • Hej,

    får be dig mejla dina frågor till Tävlingsavdelningen så ansvarig kan titta på detta, tavling@skk.se

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.