Kan jag maila in registreringsansökan för valpkull?

Hej
Finns möjligheten att maila in den påskrivna blanketten för nyregistrering av valpkull till er?

Kommentarer

  • Hej,

    Absolut, det går bra att skicka sin registreringsansökan för valpkull via mejl om du har scannat in den. Vi tar nämligen inte emot fotograferade handlingar, anledningen till det har vi skrivit om här.

    Din scannade ansökan skickar du till reg@skk.se så kommer handläggaren för din rasgrupp hantera ditt ärende!

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.