Kan man beställa en kopia på registreringsbeviset?

Hej!

Jag skulle vilja ha en kopia på mitt registreringsbevis, hur går jag tillväga för att få det?

Mvh

Kommentarer

  • Hej
    Du behöver fylla i en blankett som heter ansökan om dubblettbevis och skicka in så kan vi utfärda en dubblett av hundens stamtavla.
    Stamtavlan skickas sedan mot postförskott, så du betalar när du hämtar ut stamtavlan.

    Bifogar länk till ansökan och prislista:

    Beställning av Dubblettbevis​​​

    Avgifter​​​

  • Hej!
    Jag har letar förtvivlat men verkar ha tappat bort hela min pärm med stamtavla /registrerings-och vaccinationsintyg. Börjar inse att jag kanske inte hittar den och behöver skaffa nytt. Är det detsamma som att ansöka om dublettbevis enligt ovan? Mvh Marie
  • Hej Marie,
    Har du tappat bort din stamtavla så är det ansökan om dubblettbevis som gäller.
    Bifogar blankett

    Dubblettbevis
  • Hej!
    Jag har tappat bort hela pärmen med allt.
    Tog fram blanketten  där jag skall fylla i en massa.
    Har tyvärr ej alla dessa uppgifter då allt är borta .
    Hur går jag tillväga  Med vänlig hälsning  Ulrika
  • Hej Ulrika,
    gå in på Hunddata där får du fram hundens uppgifter om du antingen söker på bara registreringsnumret eller fullständiga namnet.
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.