Registrering av utländsk tävlingshund

Hei,

Jeg skal melde på til utstilling hos dere og vil sende papirene på hunden til dere i forkant.  Hvilken mailadr skal jeg bruke for at dette skal komme riktig frem.

Kommentarer

  • Hej,

    Om ni bor utanför Sverige och vill kunna anmäla er hund till tävling eller prov i Sverige så skickar ni en kopia på er hunds stamtavla till reg@skk.se så lägger vi in hunden i vårt system och ni kan sedan använda er av vår internetanmälan för utställning.

    Med vänliga hälsningar,

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.