Registrering doftprov

Hej,
Jag gjorde doftprov med båda mina hundar 6/6 på Hundens Hus i Göteborg och de resultaten har inte kommit in på Hunddata. Har varit i kontakt med SNWK, som har skickat in data två gånger till er från alla hundar som deltagit vid det tillfället. Något verkar bli fel på vägen er emellan, eller vad har hänt?

Kommentarer

  • Hej,

    Du får mejla till tavling@skk.se så vi kan vidarebefordra ditt mejl till den person som tar emot resultaten gällande nosework.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.