Registrerad uppfödare?

Hej!
Vi ska para vår tik med en hund från en kennel. Ägaren säger att kenneln är registrerad i SKK. Jag hittar dock inte kenneln i er lista över uppfödare. Kan hennes kennel vara registrerad hos er ändå och hur hittar jag den informationen?

Kommentarer

  • Hej Josefine,
    för att stå med på vår uppfödarlista på Köpa Hund måste man först godkänna att vi får publicera uppgifterna på nätet. Det kan ibland ha glömts bort av uppfödaren själv eller så är det att man inte vill stå med där. Du får gärna kontakta SKK med vilken uppfödare det gäller så kan vi svara om hon/han finns med.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.