Registrera valpkull

Hej! Jag vill registrera en kommande valpkull från min tik som är både registrerad i skk och fkk som bor på Åland, måst man ha svenskt personnummer och svensk adress för kunna registrera en valp kull inom skk? Eller funkar det med ett finskt personnummer? Vissa valpar kommer troligen säljas till Sverige. Vad har ni för andra registreringsregler?

Kommentarer

  • Hej,
    du måste bo och vara skriven i Sverige för att kunna registrera valpkullen i Svenska kennelklubben.

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.