Registrera innan kennelnamnet är godkänt?

Jag har fött upp 2 kullar utan kennelnamn, har precis parat för en 3e kull och ska nu i samband med den ansöka om kennelnamn.
Jag undrar om jag även kan para en tik för en 4e och 5e kull innan jag fått kennelnamnet registrerat eller måste jag vänta tills det är godkänt och klart?

Kommentarer

  • Hej Carro!

    Om du haft två kullar ska kennelnamnet vara ansökt om samt betalat innan du kan registrera fler kullar. När kennelnamnet väl är betalt finns ingen begränsning i hur många kullar du får ta!

    Vänliga hälsningar,

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.