Registrera hundvalp från Norge

Hej
Vi har köpt en schapendoes valp från Norge , för att tex ställa ut honom förstod vi att vi skall registrera honom i Sverige: Hur går vi tillväga då ?
Han har Norskt Pass

Kommentarer

  • Hej,
    skicka in stamtavlan i original tillsammans med blanketten Registreringsansökan för importerad hund.

    För att kunna registrera en importerad hund måste du vara medlem i någon klubb inom SKK's organisation.

    Stamtavlan skickas sen tillbaka mot postförskott.

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.