Registering av Utställningschampionat

Hej,
Måste jag skicka in en ansökan för att titeln SUCH skall registreras för en hund som har 3 st CK för att uppfylla championatkrav? Hunden är sedan tidigare SJCH och har RR.
Vänligen Clara

Kommentarer

  • Hej,
    ja det stämmer, du måste skicka in denna blankett, Ansökan om svenskt eller nordiskt championat.

    Vänliga hälsningar
  • Till vilket konto ska man betala för ett championatsdiplom?
  • Hej Yvonne,

    Championatdiplomet skickas mot postförskott till er så avgiften betalas när ni hämtar ut diplomet hos ert ombud.

    Med vänliga hälsningar,
    Stephanie Medlemsservice

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.