Ägarregisteranmälan saknas

Vi har skickat in blanketter på att våra uppgifter ska visas när man söker på våra katter och vi har även skickat in en blankett på att registrera en av katterna. Det visas fortfarande inte när vi söker på våra katters tatueringar och det var över en månad sedan vi skickade in blanketterna (om inte 2 månader). Ska vi skicka in nya blanketter eller tar det så lång tid?

Kommentarer

  • Hej Sofie!

    För att vi ska kunna svara på vad som hänt med just dina registreringsanmälningar är det bäst om du kontaktar avdelningen direkt på djurid@skk.se

    Hälsningar
    Helena Marknadschef

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.