reg SKK, HD og øyelysing pålagt?

heisann!
Fra Norge.
Vi har fått spørsmål om å bruke vår Norske championhann, Norsk Buhund på ei tispe i Sverige. Tispa er ikkje HD-rtga eller øyelyst. Eigaren meine at det ikkje er pålagt med desse undersøkingane for registrering av valpar i Sverige. Kan det stemme?
Mvh Gro Indrebø

Kommentarer

  • Hej Gro,
    det är riktigt, för att få registrera valpar i SKK utav rasen Norsk Buhund så finns det inga hälsokrav innan parning.

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.