Rallylydnadsmästare

Hej.
Min hund fick sitt 3:e godkända resultat i mästarklassden 4:e maj. I hunddata finns RLDN, RLDF, RLDA men mätare finns inte med. Måste jag göra något mer för att det ska registreras?

Kommentarer

  • Hej,

    Om det gäller en oregistrerad hund så kan den erhålla RLD M, ni måste då ansöka om detta genom att skicka in blanketten ansökan om diplom

    Om det gäller hund som tagit cert så är det en championatansökan som måste göras.

    Ingen av dessa titlar läggs in per automatik.

    Med vänliga hälsningar,

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.