Rallylydnad

Hej!
Räcker det att vara medlem i SKK för att tävla i rallylydnad i Brukshundklubbens regi?
Jag är inte medlem i någon rasklubb.

Kommentarer

  • Hej Katrin,
    Va roligt att du vill tävla rallylydnad!

    Du kan inte vara medlem i endast SKK, men om det är i en länsklubb du är medlem i så funkar det utmärkt när du kan vara medlem i vilken klubb som helst för att tävla i rallylydnad.

    Skriv till oss på medlem@skk.se om du vill vet om du är medlem i en länsklubb så hjälper vi dig.

    Svenska Kennelklubben, SKK, är en sk paraplyorganisation där olika klubbar och medlemskap ingår, länsklubbar, specialklubbar (såsom Svenska Brukshundklubben m fl) rasklubbar, verksamhetsklubbar och Sveriges Hundungdom.

    Ha en fortsatt fin dag!

    Vänliga hälsningar

    Stephanie Medlemsservice

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.