Protest vid utställning

Vid mätning av min hund så använde man inte ett slätt underlag och där också domaren påverkar handler att klia hunden under magen vid mätningen vilket resulterade att hunden skjuter rygg och därmed får ett felaktigt mätresultat.
Hunden får därmed pris diskvalificerad.
Hunden är utställd och mätt tidigare och fått pris Exelent CK.
Kan man få detta hävt eller ändrat och hur går man tillväga i så fall ???

Kommentarer

  • Hej igen!

    Jag har vidarebefordrat dina två mejl till vår tävlingsavdelning.

    Agneta Juridiska

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.